William farmors prins.

Vad gör det att de spöregan? Det är Fredag och...läs fortsättningen.......
 
1. Piggare idag i humöret.
 
2. Kan glädja er med en sak jag är glad över. Imorgon ska vi till min son, sonhustru och lilla barnbarn.
Vi sticker klockan 12 så vi ska försöka boka om tvättstugan som vi har klockan 11, men det går nog bra.
Ska bli trevligt att få träffa William igen de växer ju så att det knakar i den åldern.
 
3. Har världens bästa man...min Sture.
 
 
Farmors lille prins:
 
 
 
Ledsen att det blev en kortis idag men öppnar idag så vi sticker om en stund. Ha en bra dag och i helgen får ni ser bilder på William.
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Såg bilderna du lagt upp på Facebook förut. Han är mycket söt och är han inte hemskt lik sin pappa (och dig med på vissa drag)? Ser fram mot att läsa om er dag i Löt...

Hoppas att ditt mående, eller rättare sagt, det som orsakar omåendet, snart reder upp sig så det blir ett stress och irritationsmoment mindre i vardagen. Känner du behov att spy ur dig gallan till nån som står helt utanför allt finns det sätt att nå mig - ett erbjudande bara.

I övrigt önskar jag er en trevlig söndag, jag ska nu försöka somna om efter en synnerligen otäck, brutal och hänsynslös tortering jag råkade ut för i en mardröm.

Tjingeling!

Svar: Jo han är väldigt lik Teddy, mig vet jag inte. Det är så svårt att se sig själv i andras drag.Vad gullig du är, jag mår bättre nu men semestern är väldigt välbehövlig i år. Bara få koppla av och göra roliga saker tillsammans med Sture. Just nu är jag enbart irriterad på hyresgästföreningen som inte kan svara på vad 50 kr/år och kvadratmeter för VLU+golvvård är???? Den man skulle kontakta kontaktade jag via mail fyra gånger men inget svar. Då mailade jag huvudkontoret som sände mailet vidare. Där ringde de senare och sa att den som förhandlat detta var inte där. Sen ringde de igen 27 maj och sa att de inte glömt oss men den som hade hand om det var ledig denna vecka, sen har vi inget hört. Att få 113 kronor i hyreshöjning sen detta vlu som då blir 345kr i månaden i höjning är väl häftigt+retroaktivt sen Januari som delas upp på 6 månader för att slippa betala en stor klumpsumma gör mig ilsken. Sen att man inget svar får från hyresgästföreningen. Det är det enda stressmomentet just nu.
kerstin Persson

2013-06-16 @ 02:32:08
URL: http://minsmalavag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0