Trevlig lördagskväll.

 
 
  
 
Behöver jag skriva mer? Mousserande rose, mousserande vitt och vanligt rosévin. Lugn jag hade hjälp och vin finns kvar. Men det vart lite mycket i det trevliga sällskapet och så vart det väldigt sent...mitt i natten
Allsång blev det också när en av grannarna hämtade gitarren...lugn jag lyssnade mest.
Så jag förtjänar verkligen att må som jag gör.
 
Ska ta och äta frukost sen ska jag ta en iskall dusch. Sen jaga upp Sture för en långpromenad, efter den blir det nog dusch igen. Skäms på mig nu ska jag verkligen straffas idag. Kanske ska kliva in i skogen också, så jag får det riktigt kämpigt. Sen efter dusch nummer två ska vi se den senaste Wallander filmen och dö i soffan med popcorn och iskall coca cola.
 
Middagen ikväll kommer att bestå av något flottigt pizza eller liknande.
 
Troligtvis kommer ni höra av mig igen idag...så kika in igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0