Solig lördagsmorgon!

 
Efter att Markoolio och Oscar genomfört sina nummer så fanns det bara en vinnare. MARKOOLIO han formligen sopade golvet med Oscar igår, han glänste. Oscar var inte alls lika bra som han brukar i mina ögon.
Men han tog hem allt med en 1/2 % marginal.
Har ju tyckt dessa killar var bäst hela vägen. men igår fanns det bara en!!!!
 
Har jag skrivit det att vi ser gården nu. Alltså de har huggit ned bla den gigantiska eken som var död och några andra träd, så nu har vi sol på ställen på kvällarna som vi aldrig haft. Vill ni se gården?
 
HÄR:
 
 
 
Tyvärr inte superbra bilder då jag fick ta i motljus genom fönstrets glasruta. Men vi såg inte gräsmatten och vilka som satt under taket tidigare. Vilken skillnad va?
 
Ja här klättrar ju Sture i eken under vårstädningen.
 
 
Nej nu har jag annat att göra, har redan damma thela lägenheten, men disken och göra i ordning kaffe står på tapeten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0