Onsdag!

Minns ni inlägget om VLU?
 
Om inte läs HÄR
 
Vi vet fortfarande inte vad det är trots att hyresgästföreningen ringde Sture igår, men däremot ska vi inte betala 345 kr utan enbart hyreshöjningen på 113 kronor. Sture hade lite stressigt just då på jobbet och ansåg att eftersom vi nu slipper betala så behövde han inte fråga vad det innebar.
Men skönt att vi slapp betala iallafall. Jag tror det kanske ska vara en sänkning av hyran läst det  på nätet när jag googlade stod då att VLU är en lägre hyra där man tar allt på tillval så som nya tapeter, golvmattor etc. Men de ska sända oss ett brev om allt så jag får läsa mer vad det är då.
 
Jösses vilken värme det var igår. Hade vattenspridaren på från morgon tills vi åt mellis igår. Alltså på jobbet menar jag nu, för barnens skull. de duschade hej vilt. Vi vuxna ställde oss när ibland så man fick några stänk på sig. Men idag ska det komma andra stänk och då från himlen. Komma och komma det har redan kommit och mer lär det väl bli antar jag.
Får ta paraflax till jobbet idag.
 
Tre dagar kvar sen går jag på semester, ska bli så otroligt skönt. Nu ska jag äta lite frukost sen ska jag åka iväg till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0