Korv med bröd och Gino!

Blä. Sovit uruselt, mår piss och känner inte alls för en dag på slottet. Vi har studiedag, ja det är det nya namnet förr hette det ju planeringsdag...på slottet idag...Hässelby slott. Egentligen stavas det Hesselby men förorten heter ju Hässelby men så att alla ska förstå.
En kollega hämtar upp mig i Hässelby gård för det är ju en bit att gå, man kan ju även ta bussen till Grimstas första hållplats och gå där ifrån det blir ju närmare...men nu bestämde vi så här.
 
Igår hände inget, jo jag somnade från familjen Macahan trots tappra försök att hålla mig vaken, innan gick bara dagen på i sakta mak. Vi handlade frukt till vår Gino som gjordes i folie på grillen. Jordgubbar, melon, banan och Psysalis med marabou mjölkchoklad i bitar strödda över all frukt.
Vi åt korv med bröd och gurksallad innan.
 
 
 
 
 
Ny smart förpackning.
 
Först utan glassen sen med glassen.
 
 
 
Ser gott ut va? En liten bild på Sture också.
 
Nej nu måste jag få i mig lite att äta.
 
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0