William farmors prins.

Nu är ni nyfikna på lille William va? Jag tog mängder med bilder så även min mor. Så hon kommer att sända över en drös bilder till mig senare idag.
 
 
Mycket stolt farmor och lille William.
 
 
 
Mina ringar kom också med
 
Gammelmormor och pappa Teddy med William.
 
 
 
 
 
Stolt mamma
 
 
Stolt pappa.
 
 
Hurra man ser ögonen en gång!!!
 
 
Mycket stolt farmor
 
 
 
 
Nu kommer två bilder på Teddy där han är en månad. William har Teddys mun tycker jag. Mamma tycker han har min mun som jag hade som baby.
 
 
 
Nu kommer lite bilder tagna inne i huset och sen utanför. Alltså på annat än William då.
 
  
 
Denna matas med Pellas.
 
 
Omgivningen runt huset.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var mörkt när vi skulle åka kl 16.30. Det tar exakt 1 timme och 15 minuter att åka sträckan dit och samma sträckan hem så klart.
 
 
 
Nu har ni fått se den lille som fått namnet William. Min pappa heter Karl Anders William tilltalsnamn Anders. Min farfar hette Karl Oscar William tilltalsnamn William. Så det är ett släktnamn...kul!
 
Ni vill väl se William röra på sig. Se så sött. Två korta videoklipp.
 
 
 
 
 
Ni kanske även vill se en liten film på deras underbara kök som jag filmade i somras.
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Bild 5 är underbar!

Svar: Tycker också den är fin
kerstin Persson

2013-01-22 @ 18:06:40
URL: http://minsmalavag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0