Torsdagen i text och bilder.

Jaha då sitter man här igen då. jag sov till 8.40 idag fast jag vaknade flera gånger, men slapp konstiga drömmar. Eller rättare sagt jag minns inga drömmar alls.
 
Igår åt vi detta till middag, ni får gissa själva vilken tallrik som är Stures :)
 
 
 
 
Igår fick jag mitt paket med scrapbooking saker som jag beställt i en butik på nätet.
 
Små bestick ca 1 cm med Jungfruben på baksidan som man viker åt var sitt håll så sitter de fast i pappret. Klart så sticker man igenom benen först och sen viker de :-).
 
 
Nyckelhål och nyckel ca 1 cm samma funktion som besticken
 
 
Guld och silver blommor+röda hjärtan samma funktion som de över.
 
 
 
Tygblommor
 
 
Klisterremsor
 
 
Rosa hjärtan med klister på baksidan bara att trycka fast på pappret.
 
 
Nu väntar jag hem lite som jag vunnit på Tradera:
 
Kolla in vad som är på väg:
 
Fem kronor
 
 
 
Fem kronor
 
 
Tjugosju kronor
 
 
Nitton kronor

 

Denna hoppade jag av när den gick över 60 kronor, men skulle verkligen velat haft den.
 
 
Visst är den fin.
 
Vad ska man hitta på idag då. Jo packa all tvätt för vi har stortvätt imorgon. Alla handdukar och lakan ska tvättas+täcken, bädda rent, diska och plocka undan lite som vanligt. Kul semester man har då?!
Middagen då, vad fasiken ska vi ha till middag??????
 
Ha ha nu vet jag Schnitzel och pommes, sen har vi en biff i kylen den får Sture ta för vi har bara två Schnitzlar och han vill alltid ha just två. Sen gröna ärtor och färsk citron...ja citronen hoppar jag p.g.a. allergi och ärtorna hoppar Sture p.g.a. att han inte gillar dessa gröna goda ting.
Nu ska jag äta frukost och sen diska och fortsätta på listan över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0