Torsdagen den 24 Januari.

Jag har fått lite nya bilder på lilleman från min dotter Angelica. Här är hon med sin lille brorson.
 
Grattis faster!
 

 
 
Hela familjen en väldigt bra bild.
 
 
Vaknade tidigt idag strax efter kl fyra...yippy vad glad blev. Gav upp att försöka somna om strax efter fem så jag klippte ut lite foton som de på jobbet ville se och tog en dusch. Sitter nu här och klickar på tangentbordet. Klockan skulle ha ringt exakt två timmar senare. Men får väl göra en favorit i repris och ta en långfrukost dock utan tidningar då jag nu läst alla.
Använde idag min nya duschcreme som kom från Yves Roches igår. Äkta brasilianska kaffebönor underbar kaffedoft.
 
Fick även hem en större flaska av min cocos duschcreme.  De är bra på Yves Roches för man kan köpa småflaskor och prova om man gillar och tål produkten. De är på enbart 50 ml, sen stora flaskan jag nu köpte är på 400 ml.
 
 
Ett lipbalsam eller cerat som man sa förr. med vaniljsmak, det var faktiskt jättebra mot mina torra läppar.
 
 
Så där ja ska man vara fin får man lida pin.
 
 
Efter som både jag och Sture är doft allergiker alltså det gäller dofter som luktar starkt så som parfymer, blomdofter (t.ex., syren, hyacint mimosa etc) så doftar inte mina produkter något, jag har några som luktar men då är det kaffe, kakao, kokos, persika, hallon och liknande dofter. Har många produkter i serien Olive de med olivolja i, underbara och doftar inte.Har även köpt andra märken med olivolja i.
 
Nu är det dags för frukost!


Kommentarer
Postat av: Celine Naminah - En aspiebloggare

Sötisen!

2013-01-24 @ 21:06:26
URL: http://aspieblogg.se
Postat av: Marie

Är också Yves-fan! Har mina favoriter som jag fyller på med hela tiden. Bland annat en Rengöringsgel/tvålfri tvål från serien Pure Calmille, art 87791. Väldigt svag, näst intill, parfymfri, doft. Använder den till hela kroppen när jag duschar eller för att ta bort smink när jag tvättar mig på kvällen. Min hy har blivit 100 gånger bättre sen jag började använda den så nu finns det alltid ett par flaskor hemma "i lager" ;)
Gillar också att de har små prova-på-förpackningar!

Svar: Kul med fler som upptäckt deras produkter.
kerstin Persson

2013-01-25 @ 05:08:02
URL: http://minsmalavag.blogspot.com
Postat av: Marie

Har varit kund hos Yves i 20 år och är lika nöjd nu som då ;) tror i princip alla hudvårdsprodukter och smink jag har kommer därifrån. Det är produkter jag känner mig säker på att ge som present till folk också, så småflaskorna och proverna på mascara och sånt man får blir oftast små "gå bort-presenter" istället för en blomma... plockar ihop en liten påse med favoriter istället. Perfekt! :)

2013-01-25 @ 16:39:02
URL: http://minsmalavag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0