Tisdag morgon!

Middagen nigår.
Köttfärslimpa, potatis, sås och lingonsylt.
Limpan och såsen är hemmagjord.
 
 
Igår öppnade jag så det vart ingen blogg, somnade direkt när jag kom hem och sov i två timmar. Sen somnade jag kl kvart i tio på kvällen och vaknade kl sex. Behövde nog denna sömn då jag sovit uselt i över en vecka.
Upp kl fem då orkade jag och hann inte heller att blogga.
Jag har nog dragit ut de kort jag har på lillen i plånboksformat och satt in i mitt visitkorts album där jag enbart har foton. Albumets format är som ett visitkort och det blir jättesött att bläddra i.
Tror jag fixar till lite bilder på bröllopen också, så nu syns vi senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0