Skit morgon!!!

Vilken jäklar skitmorgon!!!!!
  1. Sätter mig vid datorn.
  2. Tar fram kort och bankdosan för att kolla Stures konto han bett om innan han går.
  3. Trycker pinkoden det står fel kod????? Trycker igen in koden.... fel kod?????? Och igen...spärrat pinkod.????
  4. Klart som attan satt in mitt kort i Stures dosa!!!!!!!
Hur kan man vara en sådan jäklar idiot. Ringer Nordea som har personlig service dygnet om. Killen är mycket behjälplig och säger att det bara är att gå till en bankomat eller butik och aktivera chippet så funkar koden i dosan igen. Han sa att det bara var i dosan man använt kortet i som den ej fungerade. Men jag sa att min dosa inte heller tog mot kortet, då sa han jaså. Men påstod ända att det skulle fungera. Så nu går jag upp till bankomaten innan jobbet. Kommer ta med mig min bankdosa och se om det fortfarande står pinkod spärrad när jag sätter in kortet. Gör det det så ringer jag Nordea från jobbet.
 
Men hur kan man vara så klantig. Dosorna och korten ligger visserligen bredvid varandra men det ena kortet är mörkblått och det andra vitt och ljusgrått????
 
Ni kanske förstår nu att jag inte alls känner för att sitta här utan vill bara upp och aktivera mitt kort igen.
Blä vilken start på denna dag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0