På Lördag smäller det!!!!!!

Då ska jag träffa mitt barnbarn för första gången. Ska bli så spännande och roligt att äntligen få se den lille. Har längtat så. Vi ska vara där kl halv två så stortvätten tar vi nästa helg barnbarnet är viktigare än skitiga lakan :-). Det blir kläder och Stures arbetskläder som tvättas. Det andra få ligga kvar i tvättkorgen.
 
Sen kan jag tala om att jag blev godkänd på uppgift två i PIM igår. Så nu är det det bara en kvar i programmet Photo story. Den ska först vara inne den 5 Mars så jag har gott om tid på mig.
Har inte så mycket mer att skriva just nu. Ska äta frukost och åka till jobbet så skriver mer imorgon igen.
 
 
Lax, potatis och Hollandaisesås. Det var middagen igår det.
 

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah - En aspiebloggare

PIM?

Svar: Jag har skrivit om det flera gånger i bloggen, men du kanske missat det. http://www.pim.skolverket.se/xp/ Här hittar du tio inspirerande handledningar som kan hjälpa dig höja din IT och mediekompetens.
PIM kan du studera tillsammans med dina arbetskamrater men också använda som stöd i ditt eget dagliga arbete. Välj själv din väg genom handledningarnas alla exempel, övningar och filmer.
kerstin Persson

2013-01-17 @ 13:07:40
URL: http://aspieblogg.se
Postat av: Celine Naminah - En aspiebloggare

Har nog inte missat, snarare glömt. Jag har jättesvårt med förkortningar.

Svar: Okey.
kerstin Persson

2013-01-18 @ 10:34:12
URL: http://aspieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0