Onsdags morgon grå och trist.

Vaknar åter igen med migrän eller denna dag början till migrän. Vad är detta??? Supertrött är jag också. Vill bara lägga mig ned och somna om. Men det kan man ju inte måste iväg och jobba, men har ingen orka alls känns det som. Tänker unna mig en långfrukost idag och läsa TV-bladet, Bromma-bladet och Amelia. Till det smaskar jag i mig filmjölk och rostat bröd med....????? Whisky cheddar eller marmelad eller gula små tomater eller....ja vi får se vad det blir?
 
Såg En annorlunda familj igår som vi spelade in i Måndags, jag gillar den serien. Fattar inte hur de får allt att gå ihop och hur de orkar. Men lite ouppfostrade är de ibland kan man tycka, mina barn skulle aldrig ha drömt om att störta in i möbelaffären och sen börja hoppa i sofforna. Sen skulle de aldrig fått rusa runt på det sättet som barnen gjorde i serien. De var ju även de större barnen som hoppade i sofforna. Lite dåligt av föräldrarna kan jag tycka.
Ni läsare ser ni på den serien?
 
Sen såg vi Bygglov men saknar Mija den nya har jag lite svårt för, eller kanske det bara är vanan. Men tyckte Mija passade bättre ihop med de andra två de var som en liten familj.
Eller vad säger ni som ser på Bygglov?
 
 
Nej ska det bli någon långfrukost så måste jag stänga ned nu. Så ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Jag saknar också Mija, den nya verkar inte göra så mycket! Ser Bygglov men inte Familjen Annorlunda men hörde talas om hur barnen uppförde sig. Det var en dam som berättade om det här på gården!

2013-01-31 @ 17:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0