Onsdag!

Är riktigt nöjd faktiskt vaknade kl sju. Dock var jag vaken mellan fyra och fem men somnade om efter att min gubbe åkt till jobbet. Somnade innan kl tio igår så jag är faktiskt rätt utsövd. Har redan tagit hand om lite disk och plockat undan. Så nu kan jag med gott samvete slappa i soffan och vid datorn hela dagen.
 
Middagen igår bestod av en salig blandning men mätta och belåtna vart vi.
 
 
Hemmagjord klyftpotatis och hemmagjorda köttbullar
 
 
 Pastrami
 
Fläskkotletter
 
  Gjort små blommor av gurkan.
 
Jättegoda oliver köpta på City Gross och stora var de också
 
 
Min tallrik
 
Stures
 
jag tar hellre fler gånger, det gör Sture inte så ofta. Undrar varför? men hör och häpna det gjorde han faktiskt igår!?
 
Kika in igen idag för bloggen kommer att uppdateras. Sen släng gärna in en kommentar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah - En aspiebloggare

Jag tar allt på samma tallrik. Lättare att se hur mycket det blir då.

Svar: man vet ju inte om man orkar allt, hellre tar jag för mig två gånger.
kerstin Persson

2013-01-02 @ 13:18:53
URL: http://phantazia.blogg.se
Postat av: Celine Naminah - En aspiebloggare

Jag vet inte om jag orkar allt oavsett... :-) Men jag vet vad jag lägger upp och den totala mängden om jag bara lägger upp en gång. =)

2013-01-02 @ 14:12:14
URL: http://phantazia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0