mera scrapbooking!

Sture kom hem redan kl 12 idag, sen stack vi iväg och handlade. Hade först inget mål,men när vi for iväg så blev det Brisak. Besviken massor av julsaker men ingen rea alls utom på ett pyttelitet bord där bara skit stod. Men köpte lite scrapbooking, skärbräda i plast och lite andra småsaker+varma tjocka termostrumpor till Sture. Det var det han mindes att han köpt sådana där förra året när vi åkte från bankomaten.
 
Denna kan man inte köpa.
 
 
Men dessa kan man köpa snögubben kostar 38 000 och tomten 33 000.
 
 
 
Solnedgången måste jag fånga. Oj hoppsan ser du inte när du kör Sture!?
 
 
 
 
 
Sture var så snäll så han stannade bilen vid Ängby badet när vi nästan var hemma så jag fick ta dessa fina bilder.
 
 
Finaste bilden tycker jag.
 
Vill ni se skärbrädan?
Visst här är den.
 
 
Sen drar man ut den rosa korgen och ställer den över diskhon.
 
 
Köpte på Brisak
 
 
Låg i brevlådan när vi kom hem
 
 
Nu ska jag vila lite innan middagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0