Måndagen över!!!!

Gick bra igår trotts att jag var enormt trött efter att ha sovit uselt i tre nätter. Kul att träffa alla barn och kollegor igen. Dagen rasade fram vilket Måndagar aldrig gör och plötsligt var det dags att gå hem.
Vi slarvade igår och tog Pizza till middag, då Sture var så sugen på det. Blev en kebab pizza för honom och en Hawaii för mig:
 
 
 
Hinner inte skriva så mycket p.g.a. vädret. barmark mer eller mindre igår och nu ser det ut så här.
 
 
 
 

Så nu är det frukost sen sticker jag trotts att jag först börjar kl nio. Tar tuben som går 8.02 för säkerhetsskull då är jag framme 8.10 sen en kvart att gå när vädret är så här.
 

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah - En aspiebloggare

Här innehåller kebabpizzoerna också massa sallad. Tänk så det kan skilja...

2013-01-11 @ 18:13:53
URL: http://aspieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0