Kort uppdatering!

Vaknade kl fem med migrän, i med medicin och somnade om med en kall trasa på huvudet. Vaknade när kl ringde och huvudet känns bättre men är inte fullt bra. Typiskt denna dag då man stänger. Igår mådde jag inget vidare mådde illa och frös och hade noll aptit. Värst var det på kvällen dagen var bara aptiten borta.
Efter jobbet igår så åkte vi till polisen och skaffade nytt id till mig med mitt nya efternamn, så nu är det bara facket som ska ändras. Ska faktiskt mail dit omgående nu så jag inte glömmer bort det igen.
Så tyvärr det blev kort idag. Men kommentera gärna i kommentarsfältet eller ställ frågor och undringar så lovar jag att svara imorgon bitti.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas du kryar på dig och överlever dagen :)

Svar: Jo jag överlevde men det var nätt och jämt. Man blir så trött av medicinen som jag tog och hög ljudvolym är ju inte det bästa och konstigt nog är det just det på mitt jobb :)
kerstin Persson

2013-01-29 @ 09:06:12
URL: http://minsmalavag.blogspot.com
Postat av: Celine Naminah - En aspiebloggare

Migrän är ingen höjdare... För min del pajjade magen ur igår så ja fick duscha ngr ggr.

Svar: Men vad jobbigt. Var risig i magen kvällen innan migränen och sprang i skyttetrafik till toan. Sen var det bara borta.
kerstin Persson

2013-01-29 @ 22:17:42
URL: http://aspieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0