Klimatförändringar.

Det var ett gäng blöta individer som klev in på förskolan igår efter att ha varit ute en dryg timme. Trots galonisar så var barnen blöta, men de hade kul ute och vissa ville inte alls gå in. Vilket januari väder va, spöregn och 4+. Det märks verkligen att klimatförändringar skett.
Men de sa att det skulle bli kallare på vädernyheterna igår och det vill man ju inte ha heller. Man är aldrig nöjd, men sol och nollgradigt och vindstilla vore väl toppen! Nja en halv+, då kan barnen göra snögubbar om det snöar lite på natten.
 
Har just kommit ur duschen. Känner mig lite stressad då tuben går 7.33 och jag fortfarande sitter här och inte ätit frukost. Igår stod jag 17 minuter på perrongen och väntade utan att de gav någon som helst info. Ett tåg kom åt mitt håll men han som körde klev av och gick längst bak och körde åter tåget mot stan.
Jäklar SL usla på att ge info och ändå har de digitaltavlor som rullar men det stod 2 minuter mot Hässelby hur länge som helst, långa 2 minuter kan jag tala om.
Tack SL för er underbara information igår.
 
 
Nä nu är det frukost som gälelr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0