Jag har blivit farmor!

God morgon alla läsare. Igår kl 18.29 fick Teddy och Marie en liten son 3600 gram och 51 cm lång.
vad betyder då detta? Jo jag har blivit farmor, jag har fått mitt första barnbarn!!!!!
Fick en liten mms bild på min mobil och han är så söt så.
Men vad stort det känns att ha blivit farmor...hm lite gammal känner man sig för farmor låter gammalt i mina öron :-).
Hoppas, hoppas vi kan besöka mitt lilla barnbarn och de nyblivna föräldrarna i helgen för jag måste ju få se mitt barnbarn. Vi kan åka inga problem, men först och främst måste man ju tänka på föräldrarna och hur de vill ha det nu i början. Åh jag får nu äntligen köpa babykläder, jag som gått och kikat då och då och sett en massa sött. Jag vet köp inga mängder för de växer fort. Men jag måste bara få köpa något plagg, sen något annat, gosedjur eller något annat. varför är Sture ledig idag och itne jag!!!!?????

Kommentarer
Postat av: Marie

Stort grattis till er alla!

2013-01-09 @ 07:12:42
URL: http://minsmalavag.blogspot.com
Postat av: Celine Naminah - En aspiebloggare

Grattis! Själv blev jag faster i slutet på förra veckan... =) Har ännu inte träffat lilla tösen, men det blir...

2013-01-09 @ 17:11:31
URL: http://phantazia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0