GRRRRRRRRR RRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
Idag kanske ni bör låta bli att läsa min blogg. Har sovit uruselt inatt och är på ett fruktansvärt humör. Retar upp mig på allt och inget just nu.
 
  1. På folk som aldrig t.ex. svara en på Facebook men svarar alla andra.Skit sida där alla bara missförstår varandra.
  2. På att det är grått och trist ute.
  3. På att det är Lördag och man inte kommer orka att vara uppe ikväll.
  4. På att man börjar jobba på Måndag fast man faktiskt saknat både barn och arbetskamrater de sista dagarna av ledighet.
  5. På PIM har ingen lust alls att börja med uppgift nummer två.
  6. På folk som inte kan se verkligheten som den är, utan som blundar för den för att få verkligheten att bli som personen vill själv.
  7. På folk som kan leva på en lögn och står ut mig sig själva.
  8. På folk som aldrig hör av dig.
Ja idag ska ni nog inte kritisera mig negativt eller skriva något negativt till mig. Utan kanske ni kan se mig som jag är och vara lite omtänksamma och tänka på andra före er själva just idag. Ni som är födda med att enbart kunna kritisera negativt och alltid har taggarna utåt och även alltid tar åt er av det jag eller andra skriver, fast jag eller andra inte ens menar er just....det är er jag tänker på naturligtvis.
Ni kan väl en enda dag hålla era kommentarer borta och tänka på någon annan före er själva. Ni andra släng in något uppmuntrande för det behöver jag verkligen just idag.
PUNKT!!!
 
Positivt. Mina Gladiatorer vann igår alltså den kille och tjej jag höll på, Stures kom som tvåa :-)
 
Middagen:
 
Sture åt biffen till Lunch så han fick steka en hamburgare till sig istället. För som jag tidigare skrev så vill han ha två schnitzlar och det var bara just två vi hade hemma. Vi gör oftast egna men brukar köpa ett 8.pack ostschnitzlar att ha i frysen när hjärnan tryter på vad man ska ha till middag.
 

 
 
Vi drack var sin Irich Coffie igår också. Efter att Gladiatorerna var slut.
 
 
 
Sture har lite för mycket grädde i sin, jag tar mindre.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah - En aspiebloggare

Läser, betraktar och gömmer mig!

2013-01-05 @ 20:33:21
URL: http://phantazia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0