Fredag morgon!!!!!

 
Fredag och inte alls motiverad för att arbeta...suck. Vaknade kl 04.15 och somnade inte om. Klockan skulle först ringa kl 6.30. Så stänger man idag också, lång dag när man inte sovit ordentligt. Men man får se det så att imorgon är en stor dag och verkligen något att se fram mot. Får tänka så när tröttheten sätter in idag.
 
Så Nybyggarna igår som vi spelat in. Hur det hade gått för alla som var med, programmet med han från arga snickaren inte Troells film alltså. Skönt att man såg en glad tjej i Bim och jag hoppas det går bra för henne. Känner ju till både mamman och pappan de bor ju i mitt område. Styvpappan är en gammal vän till Sture även om de idag inte umgås. Den tjejen badade glatt i plaskdammen här i vår park som 6- åring då även jag vistades där mycket med vänner och deras barn. Mina var då 10, 12 och 14 år och hade inte samma behov av att bada i plaskis :-)
 
Jag har sett mycket på tv men det han gjorde för dessa människor utan bostad är bland det finaste jag sett och hoppas verkligen fler kan bli hjälpta på detta sätt.
 
Anders har tagit mycket pengar ur egen ficka då soc inte velat gå in. Denna människa har verkligen mycket kärlek i sig.
 
Läs mer HÄR
 
Bild på middagen igår. Fläskkotlett, pommes.
 
 
Så sant så.
 
 
Nu ska jag äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0