Wokgryta

Men tänk vad enkelt kan vara gott! Wokgryta på kyckling och en massa goda krispiga grönsaker i och skruvmakaroner. Ett fat bredvid med smålök, färsk sparris och stekt röd paprika som man öste över sin egna tallrik. Tack Sture du är en underbar kock. Till det resten av det goda vita vinet ACDC.
 
 
 
 
 
Hurru lillskiten ovanför det är rakning som gäller idag och klippning nästa vecka...bara så att du vet!
 
Tillbehör så som Tzaziki och Aioli fanns men grytan var så saftig och god i sig så jag tog bara en liten klick Tzaziki som jag knappt rörde.
 
Såg ni melodifestivalen igår, skit säger jag bara. De enda låtars man kunde rösta på var State of drama som gick direkt till final och Rolinski som kom till andra chansen. Gubbarna med en jävla schlager skäms man ju över, sist kommer de att komma om de går vidare till den stora tävlingen kan jag tala om. Carolina af Ugglas har inget i sådana här sammanhang att göra och borde inte kommit bland de fem bästa. Skit låt säger jag bara. Nu har experten talat :).
 
Höres nog lite senare.

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah - En aspiebloggare

Ser jättegott ut fast själv hade jag tagit äggnudlar till. Vanl. pasta ger mig hemsk dumping.

2013-02-17 @ 09:44:21
URL: http://aspieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0