Tröstar mig med godis!

Dagen bara rusar fram och inget vettigt har jag fått gjort. Sture har tagit hela tvättstugan medans jag enbart suttit här och tryckt på ett idiotiskt tangentbord. Ja jag har ju diskat, ätit frukost och lunch, läst DN och plockat undan lite. Fotat lite godis som vi har hemma och varit på uruselt humör. Inget är kul just nu allt är piss, men visst så ska det vara veckan innan mens, varför skulle det vara annorlunda denna gången?
 
 
   
 
 
Finns det blåa jordgubbar? Skulle inte tro det men visst ser den god ut. Tänk en jordgubbe som smakade hälften blåbär och hälften jordgubbe.Precis som Nektarin som är hälften Plommon och hälften Persika.
 
 
Vackra att titta på är de också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0