Torsdag och risig!

Tyvärr så är det ibland den bistra verkligheten. Hittade den på Facebook som ni kanske ser.
 
 
Känner mig totalt slut och mår piss. Sovit uruselt inatt igen och känner att kroppen snart inte orkar längre med att leva på ingen sömn.
Det har dessutom pipigt i bröstet inatt och det har väckt mig flera gånger, har även hosta. Den där jäklar astman varför skulle jag få det också? Har ökat dosen som läkaren sa och andningen känns lite bättre just nu.
 
Min älskling handlade allt igår till på Lördag nu är det bara bakningen kvar ska baka Cupe cakes på non eggs någon som gjort det?
 
Sen det här vädret vad snö det kom igår, men visst är det vackert men inge kul att halka runt i eller pulsa runt i.
 
 
 
 
Dessa bilder togs strax efter fyra igår direkt när jag kom från jobbet.
Nej måste äta frukost och kolla hur tuben går idag när det snöat så mycket.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0