Sprungit maraton!

Hurra 37.1 när man vaknar...då kan man få lite gjort här hemma då tänkte jag. Tog bort en drös prydnadssaker, diskade någras vaser och torkade av ett fotografi.
Jaha vad händer då? Jo det känns som om jag sprungit ett maratonlopp.
 
 
Helt slut i hela kroppen, snurrig i huvudet så att jag blir tvungen att lägga mig ned.
 
 
Vad är det som händer. hade en riktig svår flunsa under två veckor år 1998 precis efter min skilsmässa, då kände jag så här när jag gick ut första gången.
Mitt huvud har massor av idéer på vad jag vill städa undan här hemma, men min kropp är inte alls med på det. Vilken jäkla irritations moment!!!!!
Återkommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0