Söndag!

Som ni vet fyllde jag ju år i Fredags men glömde lägga ut bilderna på den fina blomman jag fick på jobbet.
 
 
 
Här har ni de fina kloten som lyser som hänger i vardagsrummet och båtrummet.
 
 
 
Tog en med blixt också och beskar den, det blev fint med blomsterkvisten.
 
 
Såg ni Melodifestivalen igår då? Men låten Gosa, gosa, gosa helt sjuk. Urkass, urdåligt verkligen ett bottennapp. Tur att den inte gick vidare, men den skulle inte ens ha kommit med bland de fem bästa. Jag hade som första favorit Yohio med Heartbreak hotel och den gick ju till final. Sen hade jag Cookies N`beans med Burning flags som andre favorit och den gick ju till andre chansen. David Lindgren som också gick till final hade jag som trea och så sist då Erika Gadd hade jag som femma blev grymt besviken han kan så mycket bättre. Hade hellre sett att Michael Feiner och Caisa gått vidare de hade jag på delad tredjeplats. Ja under ser ni själva hur vi röstade, vi sätter alltid 0-10 poäng i graderna.
 
 
Ni som såg melodifestivalen skriv i kommentarsfältet om vad ni tyckte, självklart kan ni vara anonyma.
 
Hur jag känner mig psykiskt idag. Lite bättre, men långt ifrån bra. Kan säga så mycket att det inte har ett dugg med mitt och Stures förhållande att göra utan helt andra saker bla att jag känner mig pressad över vissa saker som jag måste göra och som jag inte känner för. Sen finns det fler faktorer men går inte närmare in på dem. Jag bara hoppas att allt ordnar sig till det bästa och att jag mår bättre snart.
 

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah - En aspiebloggare

Grattis i efterskott!

Svar: tackar, tackar!
kerstin Persson

2013-02-03 @ 11:22:37
URL: http://aspieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0