SKIT!!!

Nu är det en sådan där skitdag igen då jag mår skit och är på uselt humör. Trött fast jag sovit okej. Känner mig sviken och illa behandlad. Känner att inget är kul utan bara skit. Jag är den där personen som man kan kasta all skit på för det är bara mitt fel, ingen annan gör fel utan bara jag. Sen får jag inte säga att jag tycker annorlunda eller ha en annan åsikt för då vänder man omedelbart ryggen till. Att ignorera någon kan göra otroligt ont om man är den som blir ignorerad. Usch hur kan man bara behandla andra så illa?
 
Sen bloggen, just nu avskyr jag den alldeles tomt varje dag i kommentarsfältet och sen har jag total bloggtorka, inte ens skriva är kul längre.
Kanske man borde ta en paus från den ett tag och fokusera på annat. Kanske man själv bör ignorera och tänka på annat.
Ja jag tror fasiken jag gör det. Hör ni inget av mig så är det så jag vill ha det, skriver jag inte här och ni saknar mig så släng in en kommentar.
Jag ska banne mig tänka på mig själv nu för annars kommer jag må ännu sämre. Hitta på skoj saker vid ledighet och bara vara.
 
Sist men inte minst så kommer tjejsaken i helgen också!!!!!! Fattar ni inte????? Ledtråd M..S

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Det är inte konstigt att du mår dåligt då, att jag inte ströp någon under dessa perioder är ett under!
Det kommer bättre tider!

2013-02-21 @ 20:49:45
Postat av: Marie

Ta du en paus om du behöver... Vi som tycker om att läsa din blogg fortsätter läsa sen när du laddat om batterierna igen!

2013-02-22 @ 08:46:11
URL: http://minsmalavag.blogspot.com
Postat av: Annika

Brukar också läsa din blogg.....ta den tid du behöver och kom tillbaka när du är redo. Tror många kommer sakna dig :)

2013-02-23 @ 18:08:28
Postat av: Celine Naminah

Ibland är det nödvändigt med pauser. Så känner jag med. SEn har jag också upptäckt att ju mera jag själv kommenterar andras bloggar desto mera kommentarer får jag själv i retur. =)

2013-02-24 @ 10:46:43
URL: http://aspieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0