Kommit ut lite nu vila!

Jag har så himla tur att jag har en make som är så underbar mot mig och älskar mig så väldigt mycket.
Han känner mig utan och innan och vet precis hur han ska få mig att må bättre. Vi stack till Biltema i Botkyrka och sen gick vi in på EG:s fyndmarknad en av mina favoritaffärer. Hittade även lite smått och gått på Biltema som jag strosade runt själv på medans Sture kollade in kupévärmare och en massa annat tråkigt :-). Bara att få komma ut och tänka på annat är otroligt skönt.
Efter att vi handlat bjöd han mig på lunch ute och nu är vi hemma och jag ska vila en stund. Mår lite bättre och har insett eller försöker att inse att man inte ska ta åt sig så mycket utan bita ihop tänderna och tänka: jag vet att jag inte är en usel människa, jag vet att jag är omtyckt, du ska inte bry dig så mycket om andra och vad de tycker.
Ska försöka göra så gott jag kan.
 
Det inhandlade:
 
Två stycken 19 kr styck
 
 
 
Skålar får man aldrig för mycket av en femma styck.
 
 
 
 
En rosa löpare med silvertråd i för 24 kronor
 
 
Stickat mobilfodral för 2.90 kr. Onödigt köp men billigt och sött.
 
 
Sen köpte vi Istärnings påsar för 3 kronor styck, Sture köpte en trist kupévärmare :-) och lite annat till bilen.
Nu ska jag vila ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0