Helt slut!

Läkaren tyckte vi skulle ställa in operationen pga min hosta. Den kan gå fel om man ligger och hostar hela tiden och det vill jag ju inte. Men det kändes jäkligt surt att ställa in då jag verkligen vill få detta gjort nu.
 
Efter beskedet kände jag mig deppig och det är väl klart man gör inte konstigt alls. Behövde medicin så vi åkte först och hämtade ut mitt nya id med det rätta efternamnet, sen apoteket. Ops det där lät lite konstigt, precis som jag behövde något lugnande efter depp beskedet. Nej då vanlig hostmedicin. Sen gick vi in på Ica maxi för läsk köp och semlor att trösta oss med. passerade dessa underbara saker som slank ned i korgen på väg till läskhyllan och semlordisk. Kände mig helt färdig i affären och samma med Sture så det var skönt att få med sig lite fint hem och lite gott också.
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag lägga mig och villa. Sture hade 38,4 när vi kom hem och jag 37,9 så han vann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0