William farmors sötnos.

Superdupersött barnbarn.
 
Bilderna under är tagna av bla min mamma och min dotter Angelica.
 
Min söta dotter Angelica med William
 
 
Pappa, faster och barnbarn. Min son och min dotter med William
 
Föräldrar och William
 
 
William i min systers famn.
 
Denna bild misstänker jag att min dotter tagit eftersom det var hon som la ut den på Facebook.
 
Han har sin fars gamla knattetröja på sig som han ahde som fem-åring då han spelade fotboll  i AIK:s Knattelag.
Visst är han gosig mitt lilla barnbarn?
 
Idag har jag varit aktiv. Dammat, plockat undan, skurat lilla toaletten+badrummet, bytt lakan och plockat ihop all tvätt. Nu sitter jag här vrålhungrig så jag tänker gå ut och ta mig en jättefrukost och läsa DN, lösa korsord och bara njuta.
 

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah

Oj, vad rött hår han har..

Svar: Jo då han är rödhårig men de lyser med på bilden än i verkligheten. Ligger i släkten tillbaka i tiden.
kerstin Persson

2013-04-13 @ 12:49:10
URL: http://aspieblogg.se
Postat av: Celine Naminah

Härligt... Jag gillar rött hår...

2013-04-13 @ 16:16:21
URL: http://aspieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0