Valborgsmässoafton!

 
Ha ha idag kan man faktiskt säga att det är fredag eftersom man är ledig imorgon. Känns skönt att jobba två dagar sen ledig en dag  sen två dagar till.
Veckan blir så mycket kortare då. Eftersom jag enbart sov tre timmar igår natt var jag supertrött igår, Men trotts det åkte vi till Willys för att handla lite och även kolla på jobbskor på skokanonen i Veddesta centrum. De hade inte ett skit enbart ett par svarta stela jobbsandaler som dessutom var urfula. Nej ska in på skopunkten istället och kolla först på nätet så får jag se vad de har att erbjuda.
Vore ju toppen om Sture jobbade in morgondagen idag så att han var ledig, för då skulle man kunna hänga på låset till skoaffärerna. Kanske även svänga in en snabbis på Ikea!
 
Ska snart äta frukost och ta med mig lite gott för att äta på eftermiddagen eftersom jag stänger idag.
Aldrig kul att stänga och nu blir det väl inne stängning idag för det verkar så på vädret. När kommer våren egentligen imorgon är det ju maj för fasen.
Snart och snart måste sätta fart nu och klämma i mig lite fil och ett glas proviva mango.
Ni får ha en så jättebra dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0