Tralalalalaaaaa fredag idaaaag!!!!!!!

 
Vilket väder det blev igår. 18+ och strålande solsken. Skräp plockardagen gick jättebra, vi plockade skräp sen blev det korv med bröd och en glasspinne.
Vi tog mängder med bilder som sedan las in i vår digitalram så föräldrarna kunde kika när de kom och hämtade sina barn.
En toppendag igår.
 
 
Blir antagligen ingen utgång på lördag då en av kollegerna är sjuk men vi skjuter på det inga problem alla ska ju vara samlade. En undrade om vi inte kunde gå ut vi tre ändå, men nu måste det läggas undan pengar här hemma bla p.g.a. strejken i transport, Sture kan ju inte hoppa in och jobba nästa vecka om den fortgår. De får inte jobba över sopgubbarna och inte ta in vikarier vid sjukdom eller jobba själva...nej så var det nog inte det sist nämnda. På lördag skulle de ju bjuda mig som bröllops present men om vi går ut vi tre så bekostar jag det själv. Men när läget är som det är nu så är det pengar att tänka på i första hand.
 
Usch vad seg jag är, illamåendet kommer och går bla  inatt och när jag vaknade kände jag av det. Ska prova filmjölk och proviva över helgen och om det inte blir bättre bokar jag tid hos min läkare.
Så här kan jag ju inte ha det.
 
Vi har nu bestämt oss för att ta stortvätten nästa helg+städningen så lördagen får bli slappardag sen är det gårdsstädning på söndag, när den är klar blir det film i soffan. Näst helg så blir det mycket på lördag förmiddag men eftermiddagen blir lugn även söndagen då det bara ska handlas lite.
För att ladda batterierna till kommande arbetsvecka så måste helgen få vara lugn också och inte bara en massa jobbmåsten.
Stänger idag och det är aldrig roligt på fredagar då man vill hem och få helg.
 
ha en bra dag alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0