Torsdag!!!

 
Grattis Jenny du var värdig vinnare av Mästerkocken. Har hållit på henne hela vägen. Tidigare säsonger har den jag hållit på kommit tvåa. Men inte denna. Carl var inte alls värdig vinnare inte ens värdig att stå där i finalen som han schabblat genom hela tävlingen på en de ena och en de andra. Sen är han en mallgroda och skrytmåns. Nej rätt vinnare stod där igår. Sen fick han alldeles för höga poäng för sin råa fisk.
 
Sen fuskade Leif Mannerström säger först till Jenny att hade det inte varit final hade han visat hur hon skulle göra med steken, men eftersom det är final så får han inte det. men sen hjälper han Carl flera gånger bla med en kastrull som inte står på spisen. Fusk säger jag bara. Det gör Jenny ännu mera till vinnare.
 
Idag blir en lång dag för vi har APT ikväll och jag slutar först kl 19.00. Inget jag känner för då kvällen hemma i lugn och ro blir så kort. När man kommer till jobbet på fredagen så känns det som om man aldrig lämnat stället dagen innan.
Nu är det dags för frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0