Tisdag!

 
Har lagt in räkningarna på internetbanken, plockat undan och diskat. Driftig kvinna så här tidigt på morgonen. Stolt över mig själv. Känner mig rätt trött nu och skulle vilja vila en stund. men det går ju inte då jag jobbar 9-18 idag. Men sovit betydligt bättre inatt så man kommer känna sig lite piggare idag än igår.
Vad ska man mer skriva om då? Ibland bara rasslar allt ur en och ned på tangentbordet, men idag är det totalt tomt i skallen. Ja faktiskt mer än vanligt :)
Mår lite illa har gjort det till och från sen i Torsdags, vette sjutton vad det kan vara? Är väl kanske trötthet och stress då kan man ju må illa. För sjuk känner jag mig inte på något sätt.
 
Undrar om vi går ut idag med barnen, är ju inget roligt för barnen om de spöregnar, sen har vi en del pyssel som vissa ännu inte gjort klart. Kanske man ska ha en pyssel förmiddag och dela barnen i mindre grupper även med lite lek i vårt stora rörelserum. Sen roterar vi så alla får göra allt. Får se hur vädret är när jag börjar klockan 9 och vad de andra tycker.
 
nej nu ska jag göra mig i ordning och åka iväg med tuben till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0