Tisdag!

Mer prick än 18 för stängningen kunde det inte bli igår. Stänger tyvärr även på fredag då man är som tröttats på hela veckan.
Men vi kunde stänga ute för vädret vände ju totalt igår. Kallt, blåsigt och regnigt på förmiddagen, eftermiddagen lyste solen och det blev 14+. Underbart för både oss och barnen.
 
Magen var usel igår kväll sprang på toa flera gånger, idag känner jag mig inte illamående iallafall. Tar nog bara rostat bröd och kolsyrat vatten till frukost idag. Som jag skrivit tidigare så är jag inte sjuk utan det är något annat med magen, trötthet, stress och ja allt som kan sätta sig i magen utan att det behöver vara sjukdom.
 
Ledsen för ett åter igen tråkigt och kort inlägg, men tyvärr så måste jag slänga i mig en macka och sedan dra iväg till jobbet.
 
Ni får titta på några bilder. Mina blommande S:t Paulor:
 
 
 
 
 
 
Ha en bra dag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah - En aspiebloggare

Korta inlägg är helt ok de med. =)

2013-04-24 @ 20:44:39
URL: http://aspieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0