Söndags morgon!!!!

Söndagsmorgon och snart är helgen över. Igår åt vi festpaj till middag och jag drack jordgubbsläsk till. Sture drack cola.
 
 
 
 
Under middagen lekte jag med kameran och råkade smälla av en jätteblixt rakt i Stures ögon, därför han böjer ned huvudet så mycket på bilderna under.
 
 
 
Balt med gammaldags och svartvita foton.
 
På kvällen spelade vi först När och fjärran....jag förlorade. Sen spelade vi Chicago och vann var sin gång.
 
 
 
Såg på postkodsmiljonären och fångarna på fortet, höll som vanligt på fel lag.
 
 
 
Del 5 av 6. I dag tävlar Pernillas lag med Pernilla Wahlgren, Jakob Stadell, Andreas Lundstedt och Niklas Hogner mot Tobbes lag med Tobias Karlsson, Tess Merkel, Maria Lundqvist och Molly Nutley.
 
Jag höll alltså på Tobias lag. Gillar Molly och Maria.
 
 
Men det var då Pernillas lag som tyvärr vann.
 
Nu är det frukosttime. Skinka och ostmackor blir det idag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0