Söndags morgon!!!!

God morgon alla glada! Super trött är jag men ändå så sitter man här. Undrar varför man är så korkad egentligen?
Varför lägger man sig inte ned i sängen, blundar och somnar om? Försökt det redan i 20 minuter men jag somnade inte alls om.
Så nu sitter man åter igen här tidigt på morgonen fast man är ledig och inte alls behöver gå upp tidigt. Ja man behöver inte alls gå upp på hela dagen om man inte vill.
 
Middagen igår Köttfärslimpa, potatis, sås och lingonsylt  blev som ni ser inte riktig så. Vi hade lagom med sylt hemma till oss båda men den gick ut i Mars. Aldrig någonsin har sylt blivit gammal hemma hos oss p.g.a. lång hållbarhet. Men denna gång så hände det. Man det smakade bra ändå trotts ingen sylt.
 
 
Ser väl smarrigt ur? Kan tala om att det var riktigt gott Stures sås var toppen. Pricken över I:et
Mådde illa igår efter att jag vaknade upp från en liten eftermiddags lur och nu kom det igen eller jag vaknade med illamående igen. Inget roligt alls. Lättat lite då jag druckit kolsyrat vatten.
Nej tror jag ska återvända till sängen och en film.

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah - En aspiebloggare

Maten ser riktigt god ut fast ja som inte är vän av potatisar hade bytt potatisen mt lite isbergssallad, körsbärstomater purjolök och paprika, men det är u jag det. =)

2013-04-21 @ 15:32:59
URL: http://aspieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0