Skräpplockar dagen.

Mår illa igen, vaknade av det inatt och fortfarande mår jag illa. Brukar bli bättre när jag ätit. Men detta gör mig även så himla trött.
Vill bara ringa till jobbet och säga att jag är sjuk. men så kan man inte göra bara för lite illamående som kommer och går som det vill.
Idag är det skräpplockardagen för vår förskola, eller hela denna vecka gäller det men vi går idag. Vi tar med barnen och plockar skärp i närområdet.
Efteråt serveras det varmkorv med bröd och glass.
Alltid festligt med detta och barnen deltar engagerat och frågvist.
 
På lördag ska jag ut med några kollegor och käka i stan vid fem snåret. De vill fira att jag gift mig. Jo jag vet.... det var ju ett tag sen, men en har nyss kommit tillbaka från en lång semester i Thailand.
Detta är mina kollegor från då jag arbetade på småbarnsavdelningen numera arbetar jag med stora barn på förskolan.
På dagen har vi stortvätt och egentligen städ helg men vi hoppar det denna helg då det är vårstädning på gården på söndagen. Vi kan ju inte enbart jobba hela helgen då man ska vila upp sig för kommande arbetsvecka.
Någon måtta får det vara.
Nej nu är det frukost och den iväg till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah - En aspiebloggare

Våra barn hade skräpplockardag i skolan idag.

2013-04-25 @ 18:02:19
URL: http://aspieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0