Brisak favorit affären för oss båda.

Vi stack till Brisak för att kolla tights och inneskor till mig. Skor hittade vi inte men billiga tights enbart 79 kronor styck så jag köpte två par. De är otroligt billiga på sina kläder och på det mesta i affären faktiskt.
 
 
Snygga va?
 
 
Men vad är det för något som sticker fram på höger sida undrar ni säkert.
 
Jo denna
 
 
Man lägger majskolvar i den och sen lägger man den på grillen. Sture ville ha denna så den fick följa med hem.
 
Trädgårdsdekorationer som jag vill köpa.
 
 
 
 
Ball cykel på rea.
 
 
 
Detta följde med hem.
 
 
 
 
 
 
Skålar i plast till sommaren, lägga lite smått och gott i som nötter, oliver och andra liknande saker.

  Läppglans i söt form
 
 
Sture tog en räkmacka i caféet...enbart 20 pix.
 
 
Jag tog en kokt med bröd.
 
Så nu är vi hemma igen och till middag blir det panerad Rödspätta med kokt potatis...citron eller remouladsås bara att välja. Sen en gott vitt vin till som ligger på kylning.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah

Vad är detta för affär och vart hittar man den? Har bara hört dig nämna den då och då. =)

Svar: Ute på Värmdö man åker förbi Gustavsbergs infarten föst. Ligger i Värmdö köpcentrum,http://www.brisak.se/. De har allt.
kerstin Persson

2013-04-06 @ 20:21:10
URL: http://aspieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0