Uppmuntras, glädjas och bli sedd, få feedback mm!

Nähä den här dagen bara passerar förbi. Pendlar mellan soffan och datorn och känner mig bar olustig. Känner inte för någonting just nu...deppig värre. Inte blir det bättre med att jag inte fick en enda kommentar igår då jag frågade om ljusterapi och scrapbookings ställen i Stockholm. Någon läsare av 100-tals ska väl veta någonting eller?
Ja jag är grinig men med full rätt faktiskt.
 
Jag behöver uppmuntras just nu och när Sture kommer så vet jag hur det kommer att låta efter att han tagit av sig och rökt en cigg. Jo så här:JAG GÅR OCH LÄGGER MIG EN STUND!
Ingen uppmuntran där inte eller ens ett försök att försöka få mig på bättre humör.
Sova, sova, sova är det som gäller.
 
Nej nu är jag taskig. Han är ju en underbar kille som alltid ställer upp på mig i alla väder. Han är kärleksfull och supergosig och snäll. Han sätter alltid sig själv i andra hand vad det än gäller.
Så Kerstin ge fan och gnäll på honom, fy på mig!
Min egen älskling som varit min i snart tio år.
Kolla Livbojs och bänk kavalkaden mm här under så ser ni killen som alltid ställer upp!
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till slut blir man väl så här matt. Lilla gubben min jag älskar dig!
 
 
Jag kom visst ifrån ämnet att jag behövde uppmuntras bla. Att jag känner mig nere, deppig, olustig...jäklar höst.
Men när jag ser på dessa bilder så känner jag mig genast piggare!
Älskar dig Sture!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0