Tisdag!

Godmorgon! Vilken skit dag idag. Stures lön har inte kommit in blir vansinne på hans korkade chef.
Ja han är korkad både för lönen och andra saker. Gormar och har sig istället för att lyssna på sina anställda.
 
Ja jag är irriterad idag sovit uruselt inatt med.
 
Sen fick jag höra igår att vi ska ha ett möte efter APT också...ett så kallat Bas 2 möte...larvigt namn men Bas 2 är de tre storbarnsavdelningarna som  finns på vår stuga. Bas 1 är då de tre småbarnsavdelningarna som finns. Är redan nu urtrött vad kommer jag då inte vara ikväll? Sen efter APT är man jättetrött och då ta ett möte till på det. Här händer det grejer när man är borta.
 
Nej jag lägger ner och sätter mig med frukost och DN istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0