Sovrumemt klart.

Minns ni projektet sovrum förra helgen.
Väggen såg ut så här:
 
Nu ser den ut så här, ringarna existerar inte det blev så av blixten.
 
Vet att bilden är sned men hur jag än gjorde så blev det snett när jag fotade. Är inte helt nöjd skulle velat ha tavelhyllorna längre ut från den stora ramen. men det var Sture som valde detta då han ville sätta över de gamla borrhålen.
Nu vill jag ha kommentarer vad ni tycker.
Har Sture gjort rätt eller skulle tavelhyllorna vara längre ut som jag tycker.

Kommentarer
Postat av: Celine - Nya tävlingar i bloggen

Gamla borrhål är ju itt så fint så jag förstår att han ville dölja dem.

2012-09-28 @ 23:38:54
URL: http://phantazia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0