Solen har ännu itne gått upp!

Skit också, när jag ska publicera mitt inlägg så har nätet somnat. Ibland står det bara och tickar och till slut kommer det upp: sidan kan inte visas. Då måste man starta om datorn. Men va fasiken nu får jag skriva om allt.....bläääääääääääää!!!!!
 
Okej då nu kör vi igen.
Vi åt en jättegod middag igår Plommonspäckad fläskkare och hemmagjord klyftpotatis. Köttet hade Sture lyckats med mer än väl, det var så himla mört och saftigt.
 
 


MUMS!!!
 
Efter middagen gick vi ned på gården och några grannar satt där också. Det var den varmaste Septemberkvällen hittills. Så vi hade en skön stund ute.
Sen blev det då tv Poskodslotteriet och Körlaget. Rolinski skulle ha åkt då han var sämst. Bäst var Bengan, annars tycker jag inte det är någon som sticker ut egentligen. Men gillar Bagge och hans kör men koreografin var så rörig igår även om sången var bra.
Vad säger ni som också tittar?
 
Vad ska vi hitt på i da då? Se Roomservice det är spikat. Igår såg vi Färjan och idioterna som medverkade i Lyxfällan. Skulle vilja ta en liten promenix vid något vackert ställe.
har ni tips om något i närheten av Stockholm?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0