Misslyckad Toscakaka!

Har bakat Toscakaka massor av gånger. men denna gång hade jag för bråttom att ta bort smeten, den fick inte bli tillräckligt fast först tyvärr. Men jag kände mig så vissen så att jag snabbade på och så blev det så tokigt. Hittade mandlar i skafferiet som går ut 30 September så jag slevade ihop en kaka, men var tydligen inte tillräckligt pigg för att enbart baka,
Men Sture får väl äta denna med sked så det gör ju inget att smeten inte är tillräckligt fast utan mer som kola.
 
vad har jag gjort mer idag då...inget egentligen mer än legat framför tv:n och kollat på Goda grannar.
Ska väl fortsätta med det tror jag, för att scrapa har jag ingen lust med och som jag skrev tidigare så har jag inget material.
 
Toscan blev så här:
 
   

Nej nu blir det soffläge igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0