Måndag morgon och hela veckan lång!

Usch och fy så risigt jag sovit inatt. Jag har vaknat massa gånger men somnat om ganska fort, men det blir ju ingen helhet i sömn.
Känner mig supertrött och grinig och så stänger jag idag också, det är väl fasiken också.
 
Såg X-factor igår och förstod inte alls Orup resonemang när det gäller han som suttit i fängelse. Klart han kanske menade att han var för snarlikt Johnny Cash och inte kunde sjunga annorlunda. Men han ko med till slut. Sen den första som klev ut i kvällens program han var underbar, 14 år gammal och hade allt. tror han kommer att vinna.
vad säger ni?
Ni var ju så duktiga igår på att svara vilka körer ni gillar i Körslaget  och hur tavelhyllorna skulle sitta bäst, som Sture gjort eller som jag tyckte :-( NOT!
 
Kom på en sak i helgen att det blir många sena dagar för mig denna vecka. Stänger idag och på fredag och imorgon så är det APT, usch dessa APT då man är som tröttas på dagen och bara vill åka hem. Det är mellan 16-19. Vet inte alls vad det kommer innehålla denna gång, men jag önskar att vi får en del tid på vår egen avdelning och en liten stug diskussion som vi aldrig hinner med.
Nej jag är för trött för det här, hoppas det är okey för ni bjöds ju på flera inlägg igår och kommenterade så flitigt på mina frågor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0