Lördag!

Jag tänker inte be om ursäkt för att jag inte bloggat på två dagar,hade ni saknat mig så hade ni slängt in det i kommentarsfältet.
 
Kan bara säga att vi inte får nya persienner i de stora fönstren i burspråket i köket pga att snörena var slitna????? Står klart och tydligt att passar inte de gamla persiennerna i de nya smalare fönstren så ska de bytas ut. I de små sidofönstren så tog de ju port persiennerna pga att de var för breda och där får vi snart nya efter att ha väntat sen i början på April.
 
Men trotts att persiennerna viker sig  när man försöker vika dem i de stora fönstren så ska vi inte få nya. Alltså när vi skruvar för att vika dem så fastnar de i kanten på fönstret och dubbelviker sig pga att de är för breda...men snörena var ju slitna så då kan man inte få nya. Knäppgökar de går att bytas för en liten summa, men vad fasiken är det för ide nu när de ändå inte går att vika då de skaver mot kanter och fönstret.
 
Mailade styrelsen i Torsdags då Sture fått infon från Mistral som satte in treglas fönstren men ännu inget svar. Idag ska jag maila Mistral och påpeka att deras sjuka besiktning som gjordes i somras är felaktig sen kontaktar jag hyresgästföreningen.
Jag ska banne mig ha nya så är det bara!!!!!!!!
 
Denna infon fick vi från förre ordföranden:
 
Hej! Det kommer att sättas in ersättningspersienner där de gamla inte får plats (har hänt i ett fåtal fall).
Mvh James
 
Så nu har ni fått lite info om vad som hänt de senaste dagarna hos oss. kanske komme rtillbaka igen idag så kika in igen men senare!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0