Körslaget.

 
Team Rolinski åkte igår och jag tycker det var rätt. Både jag och Sture hade de som sämst. Bäst var Bagge så nu kommer han och hans kör med stormsteg. Snett flåsande bakom kommer Team Hoffsten.
Ni som ser programmet vad tycker ni?
 
Vet ni vad jag direkt gjorde när jag vaknade kl sju?
Jo detta:
 
 
Vi är nämligen brödlösa i hushållet. Finns det något godare än nybakat bröd till frukost?
Det kommer att bli två formfranskor...inga frallor är för slö för det idag.
 
Sen blir det en riktigt tv dag idag. Vi hann bara med Färjan och Lyxfällan, så idag är det, Playa del sol, Roomservice, Nybyggarna och hela Sverige bakar som vi missade att spela in de tio första minuterna. Men man hänger nog med ändå.
 
Vi ser två program sen ska vi ned på gården och göra ordning landet inför vintern. Duscha av staket och prydnadssaker och sätta ned i källaren och rensa bort lite blommor och klippa ned buskar.
 
Kommer ni ihåg den lilla söta Björnbärsbusken vi köpte tidigt i våras? Vi fick ett fåtal bär på den och de var klara igår och så goda. Men nästa år så kommer vi att få fler, man brukar itne få frukt eller bär första året.
Middagen igår:
 
Ugnsstekt Kyckling kryddad med Hickory flingsalt, Chili flingsalt och peppar till det serverades en mix på bönor, champinjoner, salladslök och mango.
 
Se och njut:
 
Nu ska jag diska och lägga brödet i formarna sen ska det jäsa i ytterligare 30 minuter.
 
Just det glömde eberätta en sak till ur serien färjan.
de frågade resenärerna om den bästa raggningsrepliken. En ung tjej sa:
 
-Åh vilka snygga byxor du har, de skulle passa bra på mitt sovrumsgolv!
 
Sen la hon av ett stort gapskratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0