I am back!

 
Jag blir galen!!!!! Emaljlagningen på min framtand lossnade igår...en liten bit högst upp. Har ju haft karies högst upp på framtänderna som min tandläkare fixat så fint men igår lossnade en bit enbart pga jag petade mellan tänderna där något fastnat...vips så föll en bit bort!!!!! Skit också ska alla pengar gå till tandläkaren nästa månad??????? När man nästan är klar så kommer det annan skit på eller i tänderna. Suck säger jag bara!!!!!!
 
En jobbarkompis ringde igår kväll och vi snackade en halvtimme, hon behövde få lite ur sig det kan ju vara så ibland. Vi umgås inte direkt utanför jobbet men ibland händer det. Super trevlig tjej som jag trivs med.
Vi kom in på några jobbsituationer och lite vad som hänt när jag var sjuk i fyra dagar, vissa saker gjorde mig väldigt upprörd och arg mer kan jag inte säga för jag har tystnadsplikt.
Sen dessa sktisnackare jag blir så jäklar trött, ta det med personen istället för att sluddra bakom ryggen!
NOG!
Ja jag tog enigår pga att jag känner mig så besviken för att jag inte får någon som helst respons i bloggen. Jag ställer frågor men får inga svar även på frågor som jag vet att alla kan svara på. Så jag ledsnade totalt...men en sak var nog bra läsarantalet steg för igår och även sidvisningarna. Så jag var saknad iallafall :-)
Nu hoppas jag att inte fel läsare tar åt sig för jag vet vilka ni är, det är smygläsarna jag vill åt :-)
Till er andra som jag hör av då och då  
 
En enkel fråga????? Är ni glada att jag är tillbaka? :-)
Jag var bara så tvungen.

Kommentarer
Postat av: Yvis

JAAA jag är väldigt glad att du är tillbaka, jag är nog en vad du kallar smygläsare =)
Men gillar din blogg, o *smygläser* den då o då =))
Tusen kramar från mej

Svar: Åh ska vi byta så att min tappade emaljflisa också bara var en dröm :-)?
kerstin olsson

2012-09-22 @ 08:18:45
Postat av: Yvonne

Så klart att jag är glad att du är tillbaka! Drömde i natt att jag tappade en tand, men när jag vaknade så var det bara en dröm tack och lov. Inte kul att lägga pengarna hos tandläkaren!

Svar: Åh ska vi byta så att min tappade emaljflisa också bara var en dröm :-)?
kerstin olsson

2012-09-22 @ 08:38:39
Postat av: kerstin

Yvis det blev fel det där med tanden ska du inte ha utan en annan. Vem är du då, hur hittade du hit och hur länge har du läst bloggen. har du egen blogg?

2012-09-22 @ 08:45:17
URL: http://hillsmother.blogg.se/hillsmother

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0