Hemma hos syrran.

GRRRR!!!!!! Jag är arg för att min mor ställde om min kamera i bilden till syrran. Nu ser bilderna alldeles långsmala ut när jag lägger upp dem i bloggen. Pilla inte på mina grejor tack. Har fått tillbaka måttet på mina bilder efter en timmes pillande på kameran efter att vi kom hem. Ser bilderna annorlunda ut hos er när ni läser bloggen än de gjorde innan?
Jo en sak till förut tog det ca 1-2 sekunder för att ladda upp en bild i bloggen nu tar det 10-15 sekunder med den storlek min mor ställt in.
 
Nu kör vi!
 
 
 
Min mor och systerdotter Pernilla.

Bordet innan alla kom.
 

 
Blommor syrran fick i mängder!



    Min son Teddy
 
Först har vi min svåger Johans mamma, sen är det Johans syster, min svärdotter Marie gravid i snart 21 veckan, sen har vi då Sture som försöker gömma sig för kameran. Glaset som kom med på hörnan håller min syster i, sen är det min mor man ser ryggen på. Ja jag ska bli farmor och det är jag superglad för. Varför jag inte sagt något tidigare är min sak men jag har vetat om det sen hon var i vecka 11.


 
 
Middagen då en massa korvar i olika smaker och sorter som man fick grilla själv på en namnmärkt pinne. Sen var det massor av goda tillbehör till.
 


 
Teddy med sin kusin Pernilla.
 
Smart rökhörna under ett yttertält, varmt och skönt blev det av grillarna också.                                               
  Smart drickförvaring. Inifrån och ut. 
Efterrätt, jordgubbar, glass och vispgrädde. Tillbehör, chokladsås, maränger och Noblesse.                                                                     



 
Längst bort till vänster har Johans systerdotter dykt upp när mörkret fallit på.
 

 
Månen i Blackeberg tagit mitt på vår gata när vi precis parkerat bilen.


Så här ser nu bilderna ut efter min omställning sent igår kväll.
 



Jag bara klickade på närmaste ting för att ni ska kunna jämföra. Snälla vilka bilder är bäst tycker ni det kan ni väl släng ain en kommentar om.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Kommentarer
Postat av: Yvonne

En trevlig kväll ser ni ut att ha haft! Men jag ser ingen skillnad på bilderna, ser ut som vanligt!

2012-09-02 @ 13:05:05
Postat av: Marie

För mig ser bilderna ut som vanligt, så vad nu din mamma gjort med kameran verkar inte ha påverkat bilderna här i alla fall...

Grattis än en gång till familjetillökningen!

2012-09-02 @ 17:13:58
URL: http://minsmalavag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0