Godmorgon alla läsare!

Godmorgon till förhoppningsvis en dag till med sol! Planeringsdagen är över och jag var väldigt trött i huvudet när jag kom hem. Först den stora allergichocken direkt på morgonen, sen allt sittande och indelande i grupp efter grupp med gruppdiskussioner och redovisningar.
Hade aldrig orkat med en föreläsning mellan 17-19 går så jag går idag istället.
 
Denna vecka är det mycket att göra igår planeringsdag, idag föreläsning, på Torsdagen tandläkaren, i helgen stortvätt+storrengöring av hemmet och åka in till stan med bilen för att hitta dit jag ska den 11 för andningstesten. Jösses man blir ju helt slut av att bara läsa och skriva det.
Nej jag var sen idag ut sängen så jag måste äta frukost och sen sticka iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0