Fredag!!!!!


 
Vad sysslade du med igår mor? Ringer strax före kl sex och det svaras omedelbart. Sen förställs rösten och det sägs något om el etc och så sägs det hej då och luren läggs på. Jättekul tänker jag hon ringer väl upp. Men ingen ringer och ingen svarar när jag ringer upp heller. Kl sju ger jag upp.
Nej det var inte fel nummer har mina föräldrar inlagda på telefonboken och det stod klart och tydligt deras nummer i displayen.
Vore kul att få svar på detta underliga beteende?
 
Skönt att det äntligen är Fredag idag! Har vart mycket denna vecka och i helgen är det ingen stortvätt, storstädning, handling eller städning utan bara tvättstugan och slappa framför tv:n. Vi har Färjan, Lyxfällan och Roomservice inspelade pga att de krockat med X-Factor och Mästerkockarna, Roomservice går nio och de lägger vi oss iallafall Sture.
Söndagen kanske det blir någon liten promenix eller på Lördagen beroende på vädret.
Nu har jag annat för mig faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0